Το MBA στον Τουρισμό είναι ένα μοναδικό πρόγραμμα για Επαγγελματίες και Στελέχη του Τουρισμού. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάδειξη ηγετών υψηλού επιστημονικού και επαγγελματικού επιπέδου.
Στόχοι προγράμματος MBA στον τομέα του Τουρισμού της GRANT:
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα μπορούν να καθοδηγούν αποτελεσματικά ομάδες και να λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις. Θα έχουν εμβαθύνει στα βασικά πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων όπως μάρκετινγκ, χρηματοοικονομικά, στρατηγική, λειτουργίες και ανθρώπινο δυναμικό. Θα έχουν εξοπλιστεί με δεξιότητες για την ανάλυση και την ανάπτυξη στρατηγικών πλάνων που μπορούν να οδηγήσουν σε επιχειρηματική επιτυχία.
Το ταχύρρυθμο σεμινάριο του MBA Tourism Maanagement απευθύνεται σε Στελέχη, Προϊσταμένους όλων των τμημάτων, Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων, με τουλάχιστον 6 έτη προϋπηρεσίας στο τουριστικό τομέα. Απόφοιτους ΙΙΕΚ ή Γ/βάθμιας εκπαίδευσης συναφούς ειδικότητας.
Είναι ιδανικό για πολυάσχολα Στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού μιας και το πρόγραμμα διαρκεί μόνο 5 μήνες και τα μαθήματα του είναι κάθε Σάββατο στο Ρέθυμνο στο κέντρο της Κρήτης.
Το πρόγραμμα είναι στοχευμένο σε Πρακτικές Διοικητικές Γνώσεις, Ηγεσίας,Στρατηγικής ΗR & Digital Marketing & e-Tourism.
Το διδακτικό προσωπικό της GRANT απαρτίζεται από διακεκριμένους καθηγητές, που διαθέτουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, πλούσιο ερευνητικό και συμβουλευτικό έργο, με μεγάλη διδακτική εμπειρία και επαγγελματική καταξίωση στον τομέα εξειδίκευσης τους.
Εφαρμόζονται ειδικές μεθοδολογίες και σύγχρονα εργαλεία εκπαίδευσης όπως Case Studies, Simulation Games, Team Projects, Practical Exercises, Focus Examples, Role Playing.
Γεννήθηκε στο Ρέθυμνο Κρήτης, όπου και κατοικεί, εργάζεται, εξελίσσεται, προσφέρει και δημιουργεί. Σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και είναι κάτοχος μεταπτυχιακών διπλωμάτων εξειδίκευσης (MSc) στην "Τραπεζική" (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) και την "Πολιτική Ανάλυση και Πολιτική Θεωρία" (Τμήμα Πολιτικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Κρήτης). Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα προγράμματα εξειδίκευσης και κατάρτισης στους τομείς της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Διοίκησης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Ηγεσίας, Management, Τεχνικών Πωλήσεων & Διαπραγματεύσεων, Επικοινωνίας, Θετικής Ψυχολογίας, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, τραπεζικών εργασιών κ.ά.. Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί ως επαγγελματίας Executive Coach & Mentor, ολοκληρώνοντας το “Certificate in Corporate Coaching: Executive Coaching and Mentoring - AC Accredited” του Ε.Κ.Π.Α.
Τα πεδία των ενδιαφερόντων της συνεχώς διευρύνονται, κατά το "γηράσκω δ' αιεί πολλά διδασκόμενος”. Απασχολείται στον τραπεζικό κλάδο από το 1999, αρχικά στις χρηματοδοτήσεις επιχειρήσεων (Corporate & Business Centre) και τα τελευταία 11 έτη είναι Διευθύντρια Καταστήματος. Επίσης, έχει εργασιακή εμπειρία στις πωλήσεις, αλλά και τη διδασκαλία - την οποία αγαπά ιδιαίτερα - καθώς πρεσβεύει ότι η γνώση πρέπει να μοιράζεται. Έχει διδάξει σε Δ.Ι.Ε.Κ. και Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών, ενώ από τον 10/2020 έχει την τιμή και μεγάλη χαρά να συνεργάζεται με το πρότυπο Ι.Ι.Ε.Κ. Grant. Στόχος της είναι να συμβάλει ουσιαστικά στη εκπαίδευση και την κατάρτιση των σπουδαστών και να τους βοηθήσει να υλοποιήσουν τα επαγγελματικά όνειρά τους!
Η Υπαπαντή Αϊβαλιώτη έχει μια εκτεταμένη επαγγελματική πορεία με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στην πολυτελή φιλοξενία και σήμερα κατέχει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας στα ξενοδοχεία του ομίλου Troulis Royal Collection (The Royal Blue Resort and Spa & The Royal Senses, Curio Collection by Hilton). Παράλληλα, ασχολείται ως Καθηγήτρια σε σχολές τουρισμού σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα.
Γεννήθηκε στο νησί της Κω άλλα σπούδασε στο Ηράκλειο της Κρήτης , εποχή που σηματοδότησε την αγάπη της για το νησί μας.
Ζει πλέον μόνιμα στο Ρέθυμνο, όπου και δραστηριοποιείται επαγγελματικά. Σπούδασε Hospitality Management και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης (MSc) στην "Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων".
Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα προγράμματα εξειδίκευσης και κατάρτισης στους τομείς της Διοίκησης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού,
Ηγεσίας, Marketing, Επικοινωνίας, Διαχείριση Βιωσιμότητας στον Τουρισμό & Management. Το ομαδικό πνεύμα, η υψηλή εργασιακή ηθική, η αποτελεσματική επικοινωνία και η προσαρμοστικότητα σε συνδυασμό με τη στρατηγική σκέψη, τις ικανότητες διαχείρισης ομάδων και τη
γνώση των τεχνικών ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά της ηγετικής της ικανότητας.
Γεννηθείς στο Ρέθυμνο της Κρήτης, με Πτυχίο από την Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων, την σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του Κingston University (Dipl. MS) και κάτοχος M.B.A. με εξειδίκευση στο Marketing. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος επιμορφωτικών προγραμμάτων, μεταξύ των οποίων από την Ecole hôtelière de Lausanne. Με επαγγελματική ενασχόληση επί 27 έτη σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελβετία και την Ελλάδα σε διάφορες ειδικότητες και από το 2006 ως Γενικός Διευθυντής. Παράλληλα, ασχολείται ως Εκπαιδευτής σε σχολές τουρισμού σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα αλλά και ως Σύμβουλος - Μελετητής ξενοδοχειακών επενδύσεων. Με κοινωνική δράση σε διάφορους πολιτιστικούς και επαγγελματικούς συλλόγους, εξελέγη το 2021 ως Αντιπρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων.
Γεννήθηκε στο Ρέθυμνο Κρήτης και αποφοίτησε από την Ανωτέρα Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου (ΑΣΤΕΡ). Κάτοχος MSc στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης Ενηλίκων και πιστοποιημένος εισηγητής σε προγράμματα ΛΑΕΚ. Με πλούσια διδακτική εμπειρία σε πλήθος σεμιναρίων και με διάφορους φορείς. Εργάζεται στον τουριστικό τομέα από το 1988, και είναι Υποδιευθυντής στα ξενοδοχεία Pearlhotels έχοντας ασχοληθεί με τομείς όπως: contracting, sales, operation, customer service, yielding, rooms division, auditing, IT κτλ. Τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει το τμήμα Revenue Management και Digital Marketing αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες προκλήσεις. Πιστός στη ρήση "Γηράσκω δ' αεί πολλά διδασκόμενος" έχει παρακολουθήσει και συμμετέχει συνεχώς σε νέα σεμινάρια και νέα γνωστικά αντικείμενα. Θεωρώντας την μεταλαμπάδευση της γνώσης ως βασικό συστατικό της συνεχούς ατομικής και κατ’ επέκταση επαγγελματικής εξέλιξης, και θεωρώντας την Grant ένα σημαντικό εκπαιδευτικό πυλώνα, εντάσσεται στην εκπαιδευτική της ομάδα ευελπιστώντας να βάλει ένα μικρό λιθαράκι στην δημιουργία σωστών επαγγελματιών του τουρισμού.
Η Μαρία Τσικριτζή είναι απόφοιτος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing), με εξειδίκευση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Κρήτης.
Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης υπήρξε μέλος του E-Business Intelligence Lab (Εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυΐας) όπου εργάστηκε και παράλληλα εκπόνησε την πτυχιακή της εργασία. Συνέχισε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (University of Nicosia) στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Master in Business Administration, όπου και της απονεμήθηκε ο τίτλος του μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με αντικείμενο το Marketing & e-Marketing, τα social media και τη διαδικτυακή διαφήμιση και από το 2015 είναι κάτοχος πιστοποιητικού επιπέδου Α – αντασφαλιστικών διαμεσολαβητών από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Ο Χαράλαμπος Αγγελάκης είναι γεννημένος το 1981 στο Ρέθυμνο Κρήτης. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών της Νομικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στη Διαχείριση Τεχνολογίας Ποιότητας. Είναι επίσης κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ιστορική έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες του Ιόνιου Πανεπιστημίου, ενώ έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων, την δημιουργία εξ αποστάσεως προγραμμάτων εκπαίδευσης και την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων.
Είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής ΠΕ80 από τον ΕΟΠΠΕΠ. Έχει εργαστεί σε μεγάλες εμπορικές εταιρίες στο Ρέθυμνο ως υπεύθυνος οικονομικής διαχείρισης και έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής στην δημοτική επιχείρηση ΑΜΑΡΙ ΑΕ ΟΤΑ για την περίοδο 2011-2015. Γνωρίζει επίσης άριστα την χρήση και παραμετροποίηση των ERP συστημάτων Softone, Eurofasma και Entersoft. Σήμερα δραστηριοποιείται ως σύμβουλος επιχειρήσεων & ποιότητας, συνεργάζεται ως εξωτερικός επιθεωρητής ποιότητας με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη Α.Ε. της Περιφέρειας Κρήτης και
παράλληλα ασχολείται με την ενισχυτική και την επαγγελματική εκπαίδευση.
Στην GRANT διδάσκει οικονομικά μαθήματα από το 2018 σε όλες τις ειδικότητες, είναι υπεύθυνος των τμημάτων Business και Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος των Εξ Αποστάσεως Προγραμμάτων Εκπαίδευσης της σχολής.
Γεννήθηκε στην Αθήνα όπου σπούδασε Τουριστικά Επαγγέλματα, αλλά τον κέρδισε το Ρέθυμνο, στο οποίο ζει από το 1987. Για μια 10ετία εργάστηκε στο χώρο της υποδοχής και έπειτα μεταπήδησε στο χώρο της πληροφορικής, όπου γνωρίζοντας άριστα το hospitality business έχει κάνει πλήθος εκπαιδεύσεις στα ξενοδοχεία του ομίλου Grecotel πάνω στα συστήματα πληροφορικής και στις διαδικασίες που τα διέπουν.
Με μια πολυετή εμπειρία στο χώρο των ξενοδοχείων, βοήθησε στην ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων συνδυάζοντας τις γνώσεις του business με αυτές τις πληροφορικής, δίνοντας λύσεις στις ανάλογες ανάγκες του χώρου.
Είναι εξειδικευμένος στα hospitality business applications , έχει τρέξει αρκετά έργα πληροφορικής σαν IT Project Manager εφαρμόζοντας τεχνολογία αιχμής και αυτοματισμών που τις έχει ανάγκη ο χώρος των ξενοδοχείων, ώστε να βελτιώσουν τη λειτουργία τους, να είναι καινοτόμοι και πρωτοπόροι.
Μετά από μια 15ετία στα Head Quarters του ομίλου Grecotel στην Αθήνα, επέστρεψε στο Ρέθυμνο, όπου ένιωσε την ανάγκη να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις και την εμπειρία του στις νέες γενιές του τόπου. Θεωρώντας τη Grant σαν τη θερμοκοιτίδα που θα προσφέρει στα νέα παιδιά τα εφόδια να αναπτυχθούν και να ενταχθούν άμεσα στον εργασιακό χώρο, αλλά και σαν το συνδετικό κρίκο με τις επιχειρήσεις που θα απορροφήσουν το
κατάλληλο εργατικό δυναμικό, πιστεύει ότι βρίσκει το κατάλληλο έδαφος να προσφέρει και σε αυτό το λειτούργημα της εκπαίδευσης.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις βασικές ενότητες τις οποίες καλύπτει το ταχύρρυθμο σεμινάριο ΚΔΒΜ "Στέλεχος Διοίκησης Επιχειρήσεων – Management Τουρισμού (MBA)":
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις παροχές οι οποίες περιλαμβάνονται στο ταχύρρυθμο πρόγραμμα ΚΔΒΜ "Στέλεχος Διοίκησης Επιχειρήσεων – Management Τουρισμού (MBA)":
Κάθε χρόνο η ΙΣΑΕΚ GRANT διαθέτει Υποτροφίες πλήρους ή μερικής φοίτησης σε συγκεκριμένους ανθρώπους που δεν διαθέτουν οικονομικούς πόρους και πληρούν συγκεκριμένα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια.
Επενδύουμε στους αριστούχους σπουδαστές μας με σημαντικές Υποτροφίες!
Μετά από θεωρητική και πρακτική εξέταση, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να πιστοποιηθούν ως "Director of Management & Economics in Tourism / Υπεύθυνος Οικονομίας και Διοίκησης στον Τουρισμό" μέσω της ACTA.
Η ACTA είναι Φορέας Πιστοποίησης, που ίδρυσε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το μεγαλύτερο πανεπιστημιακό ίδρυμα στην Ελλάδα. Σκοπός της είναι να παρέχει πιστοποιήσεις δεξιοτήτων Ανθρώπινου Δυναμικού και συστημάτων διεθνών προτύπων, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η κατοχή και η επικαιροποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται στη σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας και της γνώσης αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την προώθηση της καινοτομίας, της παραγωγικότητας και της ικανότητας ενός ατόμου να ενταχθεί, αλλά και να παραμείνει στην αγορά εργασίας.